Gra Miejska 2017
GRA MIEJSKA 2017
„Różnorodnie Wykształceni”
Dla Szkół Podstawowych
Klasy IV-VI
Idealna zabawa dla najmłodszych, ucząca pracy w zespole, rozwijająca myślenie analityczne
i wyobraźnię uczestników. Gra terenowa niesie za sobą wiele korzyści, zabawę na świeżym powietrzu, radość odkrywania oraz nieszablonowe i niespodziewane zwroty akcji. Stawiamy na różnorodność zadań, a gracz ma się wyłącznie świetnie bawić!
W tym roku oprócz wiedzy o Unii Europejskiej, wzbogaciliśmy naszą grę o znajomość z zakresu programu ERASMUS+ oraz Traktatów Rzymskich.
Zatem Przyłącz się do GRY!
Cel gry:
Gra Miejska „Różnorodnie Wykształceni” organizowana przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct w Tarnowie pragnie zachęcić młodych ludzi do poszerzenia swojej wiedzy o Unii Europejskiej, programu ERASMUS oraz Traktatów Rzymskich, które w tym roku obchodzą kolejno 30 i 60-lecie.
Uczestnicy:
Gra przeznaczona jest tylko dla drużyn składających się z 3 uczestników należących do szkoły podstawowej (klasy IV-VI). Każda drużyna zgłaszana przez szkołę powinna mieć wyznaczonego kapitana drużyny oraz opiekuna, którym może być nauczyciel szkoły.
Przebieg gry:
W tym roku Gra Miejska będzie przeprowadzona bez etapów wstępnych.
Harmonogram:
- Zgłoszenia drużyn: 10.04.2017 – 08.05.2017
- Ogłoszenie drużyn biorących udział w konkursie: 10.05.2017
- Gra Miejska w terenie (uzależniona od pogody): 22.05.2017 lub 23.05.2017
Wszystkie wymagane dokumenty do zgłoszenia szkoły (załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 3 ) znajdują się poniżej.
Załącznik nr 1- Formularz zgłoszeniowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie opiekuna
Załącznik nr 3 -Zgoda na publikacje wizerunku
Załącznik nr 4 – Zakres wiedzy
Należy je wypełnić i przesłać na:
1. adres korespondencyjny:
Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct-Tarnów, ul. Graniczna 8A, 33-100 Tarnów
2. adres mailowy:
europedirect-tarnow@europim.pl
Poniżej znajdziecie Państwo zdjęcia 9 z 10 punktów kontrolnych gry.Lokalizacja 10 punktu owiana jest tajemnicą. Drużyny w trakcie finału dowiedzą się jak zdobyć tą brakującą informację :